Kommunikáció, ami célt ér

Stratégiai kommunikációs tanácsadás

A kommunikáció nem „nice to have”. Pontosan mérhető, hatással van a szervezet sikerességére.

Értékesítési céljaid vannak? Újmagyarul: targeteket kell hozni? Rossz a megítélése a márkának? Új termékkategóriát kellene bevezetni, de a fogyasztókban még nincs meg az igény rá? Végre sikerült környezetbarátabbá tenni a termelési folyamataidat, de mi haszna, ha nem tudja senki?

A válasz az összes kérdésre: stratégiailag felépített, a célokhoz rendel, mérhető kommunikáció. Ebben segítünk neked. Feltárjuk és mérhetővé tesszük a célokat, hozzárendeljük a megfelelő kommunikációs eszközöket, ha szükséges, együttműködünk a megvalósításban és folyamatosan monitorozzuk, hogy kell-e változtatni a folyamaton.

A végén kézzelfogható eredményeket kapsz, amellyel pontosan látod majd, hogy hogyan, merre kell továbblépned.

  • A cél nem elég – tudni kell odajutni

    Célból stratégia

    Minden kommunikációs lépés akkor hatásos, ha világos célhoz kötjük. Segítünk feltárni, mi az, amit valóban el akarsz érni – és azt is, milyen kommunikációs eszközök vezetnek oda a leghatékonyabban.

  • A mérés adja a hitelességet

    Kommunikáció, amit mérni lehet

    A stratégiai kommunikáció nem megérzés kérdése. Kutatásokkal, tesztelésekkel és adatelemzéssel követjük a hatást, hogy minden üzenet a megfelelő helyre jusson – és valóban eredményt hozzon.

  • A kommunikáció egy folyamat – nem kampány

    Folyamatos irányítás és fejlesztés

    A stratégia csak akkor él, ha együtt fejlődik a piaccal. Részt veszünk a megvalósításban, figyeljük az eredményeket, és időben finomhangoljuk az irányt. Az eredmény: kiszámítható, fenntartható kommunikációs siker.

person pointing white paper on wall