Ömlenek ránk az információk, az agyunk igyekszik a lényegest elraktározni, a kevésbé fontosak pedig kihullanak az emlékezet rostáján. Minden márka, esemény vagy szervezet azt szeretné, hogy a számára fontos emberek (aka: célcsoport) fejében ott maradjon, ráadásul a „gyors elérésű memóriában”, ha úgy tetszik ‘top-of-mind’. De hogyan?
Nemrég kimutatták, hogy a gyerekek nyelvtanulása a dalocskákon, mondókákon alapszik. Sokkal könnyebben jegyzik meg a ritmusokat, dallamokat, mint a puszta szöveget. A felnőttkor analógiája erre a TÖRTÉNET. Sokkal könnyebben jegyzünk meg bármit, ha egy sztorihoz köthetjük, amihez EMOCIONÁLISAN lehet kötődni.
Ebben segítünk. Kitaláljuk a sztoridat, ami rezonálni fog a célközönségnél! Legyen az a cégalapítás története, a környezet védelme vagy a társadalmilag hátrányos csoportok segítése – meg fogjuk találni azt a sztorit, ami csak Benneteket jellemez. Ha a sztori kész, indulhat a kommunikáció, és nem fog elmaradni az eredmény!