Második helyre szavazta a közönség „Az én légitársaságom” pályázatot2014. április 17.Közönségdíjat kapott az Turizmus Trend által meghirdetett Iránytű kommunikációs versenyen „Az én légitársaságom” pályázat, amelyet a Weco Online Kft., a piacvezető www.repjegy.hu repülőjegy-közvetítő márka tulajdonosa hirdetett meg a Live PR kommunikációs támogatásával. A díjat azért hozták létre, hogy a magyar utasok elmondhassák véleményüket az egyes légitársaságokról, szavazataikkal pedig elismerjék azokat, akiket a legjobbnak ítélnek. A szavazók a repjegy.hu saját oldalán osztályozhatták a légitársaságokat. A látogatók négy kategóriában értékelhették repülős utazásaikat, valamint élményeiket szöveges formában is megoszthatták. Mindezt természetesen intenzív sajtókommunikációs kísérte. Az online szavazást egy teaser vezette be, amelyben a szervezők felhívták a figyelmet a szavazásra, majd az eredményeket egy sajtótájékoztató keretében ismertették, amelyet egy sajtóközleményt kísért. Emellett az év során repülőjegyet vásárló utasokat emailben is értesítették a szavazási lehetőségekről, valamint a repjegy.hu oldalán és hírleveleiben is felhívták a figyelmet a felmérésre. A pályázat sikerét mutatja, hogy a felmérésre több mint kétezer-ötszáz értékelés érkezett, ami összességében több mint tízezer szavazatot jelent a különböző kategóriákban. Több mint hatszázan szöveges megjegyzéseket is fűztek utazásaikhoz, a felmérés aloldalára pedig egy hónap alatt több mint tízezer látogatás érkezett. |
|
![]() |
|
