A Live PR segíti a dél-balatoni Bujdosó pincészet kommunikációját2013. május 30.A családi vállalkozásként működő Bujdosó a dél-balatoni régió egyik lendületesen fejlődő pincészete, amely karakteres, friss, üde boraival már komoly hírnevet szerzett magának. A szőlőműveléssel és bortermeléssel foglalkozó cég szándéka, hogy a jövőben aktív kommunikációval hívja fel magára a figyelmet, amelynek középpontjában a Balaton és a dél-balatoni borvidék áll majd. A Bujdosót ebben a Live PR támogatja, amely megbízást kapott a márkaépítés stratégiájának kidolgozására és arra, hogy hosszú távú kommunikációs partnerként működjön együtt a céggel. „Mostanáig elsősorban a szőlészeti és borászati szakmai háttér megteremtésére, a termékfejlesztésre és az értékesítésre koncentráltunk. Szeretnénk azonban, ha a borokat szerető közönség az eddigieknél nagyobb mértékben megismerkedne termékeinkkel, és ebben kértünk professzionális szakmai támogatást a Live PR-tól” – indokolta az együttműködés hátterét Bujdosó Ferenc, a cég vezető borásza. „Kapcsolatunk a Bujdosó családdal a vitorlázás és a Balaton szeretetén alapul, hiszen a sport és a kommunikáció révén is ezer szálon kapcsolódunk a régióhoz. A Live PR végezte a 2012. és 2013. évi Kékszalag valamint a 2010. évi Dragon Európa-bajnokság kommunikációját. Bujdosóék nemcsak vitorláznak, hanem termékarculatukat és a márkát is nagyban a Balatonhoz és a vitorlázáshoz kötötték. Innen már valóban csak egy lépés volt, hogy együtt kezdjünk el dolgozni” – vallott az új megbízásról Náray Vilmos, a Live PR ügyvezetője. |
|
![]() |
|
