A Live PR újabb balatoni pincészet kommunikációját segíti A Live PR 2016. február 15-étől a balatonlellei Pócz Pincészet kommunikációját segíti. Az ügynökség az elmúlt három év alatt már több mint féltucat Balatonnal kapcsolatos kommunikációs megbízást kapott, amelyek nagy része a borászattal kapcsolatos.
A GEOX és alapítója Mario Polegato rendezvényét a Live PR szervezte December 2-án Budapesten járt a világ egyik leggazdagabb embere, az olasz Mario Moretti Polegato, aki nem mellesleg a Geox márka és a lélegző cipők feltalálója. Egy napot töltött Magyarországon, találkozott újságírókkal, partnerekkel és a magyar Geox munkatársaival. A rendezvények megszervezésében a Live PR, a Ketchum magyarországi képviselete volt a Geox segítségére.
Stratégiai szövetséget kötött a Ketchum és a Zito Partners Stratégiai szövetséget kötött a világ egyik vezető PR ügynökségi hálózata, a Ketchum, valamint a New York-i székhelyű Zito Partners ügynökség. A most létrehozott Ketchum Zito Financial főként a pénzügyi kommunikáció területén nyújt professzionális segítséget ügyfelei számára, amihez többek közt hozzátartozik a sajtókommunikáció, stratégiai tanácsadás, a felvásárlások és akvizíciók, csődeljárások és átszervezések kommunikációja.
Második helyre szavazta a közönség „Az én légitársaságom” pályázatot Közönségdíjat kapott az Turizmus Trend által meghirdetett Iránytű kommunikációs versenyen „Az én légitársaságom” pályázat, amelyet a Weco Online Kft., a piacvezető www.repjegy.hu repülőjegy-közvetítő márka tulajdonosa hirdetett meg a Live PR kommunikációs támogatásával. A díjat azért hozták létre, hogy a magyar utasok elmondhassák véleményüket az egyes légitársaságokról, szavazataikkal pedig elismerjék azokat, akiket a legjobbnak ítélnek.
Milyen kihívásokkal néznek szembe az európai kommunikációs szakemberek? Nyolcadik alkalommal indítják útjára a European Communication Monitor elnevezésű kutatást. Az átfogó nemzetközi felmérés keretében a stratégiai kommunikáció legfontosabb kérdéseire keresik a választ.
Új account director a Live PR-nál Január 1-től Korsós Katát account directorrá nevezték ki. Kata többéves munkatapasztalatának köszönhetően olyan gyakorlati tudás birtokába került, amely alkalmasság tette őt vezetői feladatok ellátására is.
Kilenc díjat nyert a Ketchum Cannes-ban Kilenc díjat kapott a Ketchum a Cannes Lions Reklámfesztiválon, ezzel az egyetlen olyan ügynökséghálózat lett, amely több kategóriában is győzni tudott.
A Live PR segíti a dél-balatoni Bujdosó pincészet kommunikációját A családi vállalkozásként működő Bujdosó a dél-balatoni régió egyik lendületesen fejlődő pincészete, amely karakteres, friss, üde boraival már komoly hírnevet szerzett magának.
Egymillió font londoni cégalapításra start-upoknak Kereken egymillió fontot, azaz mintegy 360 millió forint nyerhet el londoni irodája megalapítására bármely technológiai startup vállalkozás, akár Magyarországról is.
A Ketchum az Év Ügynöksége A Ketchum-hálózat lett az Év Ügynöksége a European Excellence Awards szakmai megmérettetésén.
régebbi hírek |
![]() |
|
