Történetek, amikben hinni lehet

Storytelling

Ömlenek ránk az információk, az agyunk igyekszik a lényegest elraktározni, a kevésbé fontosak pedig kihullanak az emlékezet rostáján. Minden márka, esemény vagy szervezet azt szeretné, hogy a számára fontos emberek (aka: célcsoport) fejében ott maradjon, ráadásul a „gyors elérésű memóriában”, ha úgy tetszik ‘top-of-mind’. De hogyan?

Nemrég kimutatták, hogy a gyerekek nyelvtanulása a dalocskákon, mondókákon alapszik. Sokkal könnyebben jegyzik meg a ritmusokat, dallamokat, mint a puszta szöveget. A felnőttkor analógiája erre a TÖRTÉNET. Sokkal könnyebben jegyzünk meg bármit, ha egy sztorihoz köthetjük, amihez EMOCIONÁLISAN lehet kötődni.

Ebben segítünk. Kitaláljuk a sztoridat, ami rezonálni fog a célközönségnél! Legyen az a cégalapítás története, a környezet védelme vagy a társadalmilag hátrányos csoportok segítése – meg fogjuk találni azt a sztorit, ami csak Benneteket jellemez. Ha a sztori kész, indulhat a kommunikáció, és nem fog elmaradni az eredmény!

  • A figyelem nem jár, meg kell érdemelni

    Információból élmény

    Az emberek nem adatokat, hanem történeteket jegyeznek meg. A márkád, az eseményed vagy a szervezeted üzenete csak akkor marad meg, ha érzelmet kelt és képet hagy maga után. A storytelling hidat épít a tények és a figyelem között.

  • A te történeted az üzeneted

    Megírjuk a történeted

    Segítünk megtalálni azt a sztorit, ami valóban rólatok szól – a cégalapítás pillanatától a társadalmi felelősségvállalásig. Ha a történet összeáll, elindítjuk a kommunikációt, hogy a hangotok ne csak hallatszódjon, hanem hasson is.

silhouette photo of man sitting on rock in front of tree