PR-alapelvek a mesterséges intelligencia alkalmazásához

Egyre többen szembesülünk azzal, hogy a vállalatok, márkák a fogyasztói kapcsolattartás immár legfontosabb eszközeként tekintenek a mesterséges intelligenciára. Chatbotok érdeklődnek kívánságaink felől, számítógépek válaszolnak leveleinkre, érezhetően „gépies” szövegeket olvasunk a weben. 

A PR-szakma számára komoly kihívás, hogy féljen ettől a fejlődéstől, vagy tegye magáévá és használja fel. A kommunikációs teoretikusok sora foglalkozik már évek óta a kérdéssel, és mára eljutottunk oda, hogy az egyik legnagyobb nemzetközi szakmai szervezet is közzétette állásfoglalását a kérdésről. 

Noha a charta szokás szerint kicsit „túl sokat markol – keveset fog” jellegűre sikeredett, üdvözlendő, hogy megkezdődött a közös gondolkodás a témában.

Az alapelvek részleteit a Magyar PR Szövetség hírében lehet megtalálni.

A legjobb hírek mindig e-mailben érkeznek

Iratkozz fel a hírlevelünklre, minden héten elküldjük a legútóbbi cikkeket a PR és a kommunikáció világából