Kilenc díjat nyert a Ketchum Cannes-ban

2013. június 28.

Kilenc díjat kapott a Ketchum a Cannes Lions Reklámfesztiválon, ezzel az egyetlen olyan ügynökséghálózat lett, amely több kategóriában is győzni tudott. A Ketchum egy arany és hét bronz oroszlánt kapott a PR kategóriában, és két ezüstöt a Promo & Activation Lions kategóriában.

„A Cannes Lions fesztivál a legnagyobb olyan fesztivál, ahol a kreatív kommunikációt díjazzák, és elismerik a legjobb marketing ötleteket. Mindenki, aki a kommunikációs piacon dolgozik, tisztában van azzal, hogy az egyes marketing területek közötti határ egyre jobban elmosódik, a verseny pedig egyre nagyobb. Ezért is vagyunk különösen büszkék arra, hogy megkaptuk ezeket a díjakat olyan kampányokért, amelyeket az ügyfeleinkkel együtt és értük dolgoztunk ki” – mondta Robert Flahery, a Ketchum vezérigazgatója és szenior partnere. „Ügynökséghálózatunk idén ünnepli 90. születésnapját, így külön öröm számunkra, hogy a most hatvan éves Cannes Lions fesztivál partnerei lehetünk, és hogy felkerülhettünk egy olyan listára, amelyet a világ leginnovatívabb kommunikációval foglalkozó vállalatai alkotnak.”

A Ketchum először 2009-ben kapott díjat Cannes-ban, akkor a Häagen-Dazs számára készített kampányát ismerték el a vállalati felelősségvállalás és környezetvédelem kategóriában, míg 2011-ben a Philips kampányát díjazták.

A Ketchum, amelyet Magyarországon a Live PR képvisel, már a Cannes-i díjeső előtt is több szakmai elismerést kapott. Az elmúlt héten például kilenc ezüst Anvil díjat nyert, míg májusban megkapta az Év Legjobb Közép-Kelet Európai Ügynökséghálózata címet is. Emellett tizenkét díjat kapott az amerikai Sabre Awards-on, ötöt pedig az EMEA Sabre Awardson. Márciusban a Ketchum kapta a PRWeek Award-ot, 2012-ben pedig az Év Ügynökségé választották a European Excellence Awardson.

A díjak részletesen megtalálhatók itt

Legfrissebb hírek