Milyen kihívásokkal néznek szembe az európai kommunikációs szakemberek?

2014. március 11.

A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését

Nyolcadik alkalommal indítják útjára a European Communication Monitor elnevezésű kutatást. Az átfogó nemzetközi felmérés keretében a stratégiai kommunikáció legfontosabb kérdéseire keresik a választ. A www.communicationmonitor.eu oldalon elérhető kutatást, amelyet a Ketchum, a világ egyik legnagyobb ügynökségi hálózata szponzorál, a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetsége (EACD) valamint az Európai Public Relations Oktatási és Kutatási Szövetség (EUPREA) vezeti, az eredményeket pedig tizenegy egyetem bevonásával elemzik majd.

A 2014-es felmérésben olyan témákkal foglalkoznak, mint a mobil kommunikáció vagy az online és offline közösségi hálók. Emellett keresik a választ arra is, hogy milyen a jó vezetői kommunikáció, hogyan befolyásolja a nemek arányának eltolódása a kommunikációs szakmát, vagy hogy éppen mik jellemzik a kiválóan működő kommunikációs osztályokat?

A kutatás végén nemcsak az összesített eredményeket elemzik, de összehasonlítják az egyes országok válaszait valamint a különböző típusú szervezetekre jellemző folyamatokat is. A felmérés eredményeit 2014 nyarán publikálják majd, amelyet minden résztvevő megkap. Emellett a válaszadók részt vesznek egy nyereményjátékban is, amelyen öt Lomgraphy fényképezőgépet is kisorsolnak.

Legfrissebb hírek